Mennesker med

Forsiden>Menighetsdag på Åkerlehaugen

Menighetsdag på Åkerlehaugen

Image

Lørdag 17. november inviterer menigheten alle medlemmer og venner til menighetsdag på Åkelehaugen i Solemdalen. Samlingen begynner kl.11 og vil vare til kl.15

Fra 11.15 blir det samling i kapellet med sang, bønn og andakt av pastor Johnsen.

Fra kl.12 samles vi i storstua til fellesskap og samtale om livet i menigheten.Det blir servert sodd til middag og det blir kaffeservering.

Vi håper mange blir med. Påmelding på tlf 422 80 410 (SMS) innen fredag kl.17.00

Søndag 18. november er du velkommen til Gudstjeneste hvor pastor Tom G. Johnsen taler over temaet: "Med mulighet til å bli noe mer". Det blir lovsang, nattverd og kirkekaffe.

Image

Nytt fra Molde og Metodistkirken
Ti dager i bønn
10.05.2019